تور ایرانگردی (تور داخلی)

معرفی انواع تور ایرانگردی (تور داخلی ) وآشنایی با ویژگی های آن ها

تور ایرانگردی (تور داخلی)

معرفی انواع تور ایرانگردی (تور داخلی ) وآشنایی با ویژگی های آن ها

معرفی جزیره زیبای کیش

معرفی جزیره زیبای کیش 

جزیره‌ی کیش از توابع شهرستان بندرلنگه و استان هرمزگان، و از زیباترین جزایر خلیج فارس است. سواحل نیلگون و مرجانی، تفریحات دریایی و امکانات تفریحی این جزیره سفری خوش و به یاد ماندنی را در  خاطره‌ها رقم می‌زند.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و میانگین دمای این جزیره 26/6 می‌باشد. از این رو بیشتر گردشگران فصل های خنک تر سال از قبیل پاییز و زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب می کنند . اما نکته جالب توجه برای کسانی که قصد بهره بردن از خدمات تور داخلی کیش را دارند ، دانستن این موضوع است، زیرساخت های جزیره زیبای کیش به گونه ای فراهم شده است که در همه فصول سال بتواند به بهترین  نحو به گردشگران داخلی و خارجی خدمات دهد. 

در سال 1349 جزیره‌ی کیش به عنوان مرکز توریستی بین المللی انتخاب شد (تور جزیره کیش)و پس از آن برای هرچه جذب بیشترگردشگر تلاش‌های بسیاری انجام گرفته‌است. همچنین در سال 1361 به عنوان اولین منطقه‌ی آزاد اقتصادی کشور تعریف شد. نهایتا اقتصاد کیش بر پایه ی صنعت توریسم و تجارت می‌باشد.

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

این سایت گردشگری شامل بقایای شهری با قدمتی هشتصد ساله است که در حدود 120 هکتار وسعت آن برآورد شده است. در میان این بقایا دو مجموعه مورد اقبال گردشگران قرار گرفته است: خانه اعیانب و مجموعه حمام حریره.

عمارت قصر چهلستون اصفهان

دیدنی های اصفهان

اصفهان شهری پر از اعجاب و هیجان و شگفت انگیز است ، چه قدر با دیدنی های اصفهان آشنا هستید و چه چیز هایی راجع به اصفهان میدانید . در این مقاله مروری کلی برا محبوب ترین جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان خواهیم داشت. 

اصفهان به عنوان یکی از نخستین اولویت های گردشگری برای برگزاری تور داخلی محسوب می شود. موضوع مهم انتخاب مناسب برای تور اصفهان از میان مجریان تور داخلی ، متناسب با سرویس دهی و خدمات است.

عمارت قصر چهلستون اصفهان

عمارت قصر چهلستون به سال ۱۰۵۷ هـ. ق در روزگار شاه عباس اول بنا گردید، عمارت چهلستون دارای ایوانی بلند با ۱۸ ستون و تالار آیینه و اطاق هایی در شمال و جنوب است. در این مجموعه انواع گچبری ها، نقاشی‌ها و آیینه کاریها، خاتمکاری وو منبت کاریهای بی نظیر به کار برده شده، استخری بزرگ در مقابل این عمارت قرار دارد که تصویر کاخ چهلستون در آب آن منعکس می‌شود که توجه بیشتر گردشگران تور های داخلی را به خود جلب می کند.

 تالار مرکزی کاخ چهلستون سقفی بلند و فضایی وسیع دارد که بر دیوارهای آن شش مجلس شاهانه نقاشی شده است.

  1. مجلس اول پذیرایی شاه عباس اول از ولی محمد خان پادشاه ترکستان.
  2. مجلس دوم، بزم شاه طهماسب اول از همایون پادشاه هندوستان.
  3. مجلس سوم، جنگ شاه عباس با ازبکها.
  4. مجلس چهارم، پذیرایی شاه عباس دوم از پادشاه ترکستان.
  5. مجلس پنجم، منظرهای از نبرد شاه اسماعیل اول با عثمانی‌ها در جنگ چالدران.
  6. مجلس ششم، تصویری از جنگ نادرشاه افشار در کرنال هندوستان.

علاوه بر این مجالس نقاشی‌های دیگری هم از روزگار صفوی تا قاجار در اطاقهای دیگر به چشم می‌خورد.

دیدنی های اصفهان چهل ستون