تور ایرانگردی (تور داخلی)

معرفی انواع تور ایرانگردی (تور داخلی ) وآشنایی با ویژگی های آن ها

تور ایرانگردی (تور داخلی)

معرفی انواع تور ایرانگردی (تور داخلی ) وآشنایی با ویژگی های آن ها

شرکت هواپیمایی ماهان و معرفی آن

شرکت هواپیمایی ماهان و معرفی آن 

 تأسیس اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در سال 1371 به نام شرکت هواپیمایی ماهان انجامید. فعالیت این مجموعه در عرصه ملی با پروازهای تهران – کرمان - تهران آغاز شد.

اولین پرواز های ماهان با دو فروند هواپیما 154 و دو فروند 76 باری آغاز شد. در آن سال ها ماهان فقط به مقاصد مشهد و کرمان پرواز داخلی داشت.

پرواز های خارجی ماهان در هنگام شروع به کار به دمشق محدود می شد. پس از سالها ماهان با خرید دو فروند هواپیما در سال 1387 پیشرفت چشمگیری داشت.
اگر شما هم به صنعت هواپیمایی علاقه مند هستید . با ما همراه باشید در معرفی شرکت هواپیمایی ماهان در وب سایت پرستو سیر.

امروزه با یشرفت تکنولوژی شما عزیزان می توانید خرید بلیت هواپیمایی ماهان خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت آژانس گردشگری پرستو سیر انجام دهید. خرید اینترنتی بلیط ماهان یکی از خدمات ارزنده ای است که در اختیار عموم قرار گرفته است.

خرید بلیت هواییمای ماهان

برای خرید بلیت هواییمایی ماهان می توانید علاوه بر مراجعه به آزانس های هواپیمایی مختلف می توانید به صورت اینترنتی از آژانس هواپیمایی پرستو سیر تهیه نمایید . 

با مقایسه قیمت ها و سرویس های ارائه شده توسط خطوط پروازی ماهان درکمترین زمان و با اطمینان خاطر بلیت های خود را خریداری و یا رزرو نمایید. 
شرکت هواپیمایی ماهان برای مسافران و مشتریان خود در دو کلاس پروازی تجاری و معمولی در نظر گرفته است . 

با توجه به خدمات و ویژگی های این پروازها از قیمتهای مناسب و منعطفی برخوردار است . با توجه به ویژگی های خاص و سرویس هایی که خطوط و پروازهای ماهان ارائه می کنند بهترین پیشنهاد برای شرکت ، سازمان و اشخاصی که به دنبال تهیه مطمئن و مقرون به صرفه می باشد .

برای خرید بلیط هواپیمایی ماهان به سایت پرستو سیر مراجعه کنید.

دیگر خدمات این مجموعه را برای آشنایی شما عزیزان در زیر آورده ایم . 

بلیط هواپیمایی خارجی